Název: | Příprava žáků středních pedagogických škol k inkluzivnímu vzdělávání |
Další názvy: | Preparation of pedagogy school students for inclusive education |
Autoři: | Šottová, Veronika |
Vedoucí práce/školitel: | Slowík Josef, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57262 |
Klíčová slova: | inkluze;inkluzivní vzdělávání;střední pedagogická škola;pedagogické lyceum;příprava budoucích pedagogů |
Klíčová slova v dalším jazyce: | inclusion;inclusive education;pedagogical school;pedagogical lyceums;preparation of future educators |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá přípravou budoucích pedagogů k působení v inkluzivním prostředí. Teoretická část práce se opírá o základní východiska inkluze a inkluzivního vzdělávání a ve výzkumné části se autorka zabývá tím, jak jsou žáci pedagogických lyceí připravováni k jejich budoucímu působení v prostředí inkluzivního školství. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis focuses on preparing future educators for work in inclusive environments. The theoretical part of the thesis is based on the fundamental principles of inclusion and inclusive education, while the research section examines how students of pedagogical lyceums are being prepared for their future roles in inclusive education settings. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 729,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sottova posudek BP.pdf | Posudek vedoucího práce | 965,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sottova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 75,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sottova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 32,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57262
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.