Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Libuše
dc.contributor.authorGálová, Zuzana
dc.date.accepted2012-05-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:53:25Z-
dc.date.available2011-06-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:53:25Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier45372
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5730
dc.description.abstractTato práce se zabývá jazykovým vývojem bilingvních dětí, přičemž je zaměřena především na simultánní osvojování si obou jazyků v přirozeném prostředí, zejména v rámci rodiny. Hlavním cílem práce je objasnit proces jazykového vývoje, během kterého se děti stávají bilingvními jedinci a popsat určitého jeho rysy, které tyto děti odlišují od dětí monolingvních. Praktická část práce obsahuje případovou studii česko-anglické rodiny, v níž jsou děti vychovávány za použití strategie jeden člověk-jeden jazyk. Její detailní popis má poskytnout hlubší vhled do tematiky bilingvismu a ilustrovat problematiku popsanou v části teoretické.cs
dc.format36 s. (66 239 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45372-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbilingvismuscs
dc.subjectdvojjazyčnostcs
dc.subjectdětics
dc.subjectjazykový vývojcs
dc.subjectvýchovacs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleJazykový vývoj a proces utváření jazykových kompetencí bilingvních dětícs
dc.title.alternativeLanguage Development (Processing and Performance) of Bilingual Childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the phenomenon of bilingual children and their language acquisition. It is thematically focused on their bilingual language development including both processing and performance. It deals with early (childhood) bilingualism and concentrates primarily on children acquiring both languages in a natural setting. The focus is on simultaneous acquisition of two languages which refers to children who acquire two languages from birth, especially within the family. The work demonstrates the fact that the process the bilingual children go through shows some common features that set them apart from monolinguals in interesting ways. In practical part of the thesis a detailed portrait of a particular Czech-English family is given.en
dc.title.otherJazykový vývoj a proces utváření jazykových kompetencí bilingvních dětícs
dc.subject.translatedbilingualismen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedlanguage developmenten
dc.subject.translatedlanguage acquisitionen
dc.subject.translatedlanguage strategyen
dc.subject.translatedcase studyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zuzana Galova_BP.pdfPlný text práce571,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova Z. V.pdfPosudek vedoucího práce588,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova Z. O.pdfPosudek oponenta práce617,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Galova Z..pdfPrůběh obhajoby práce246,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5730

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.