Název: | Ray tracing for curves primitive |
Autoři: | Nakamaru, Koji Ohno, Yoshio |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 2002, vol. 10, no. 1-2, p. 311-316. |
Datum vydání: | 2002 |
Nakladatel: | UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2002/Papers_2002/A83.pdf http://hdl.handle.net/11025/5994 |
ISSN: | 1213-6972 (print) 1213-6980 (CD-ROM) 1213-6964 (online) |
Klíčová slova: | sledování paprsku;křivky;renderman;vlasy;srst |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ray tracing;curves;renderman;hair;fur |
Abstrakt: | The Curves primitive defined in RenderMan is useful for modelling and rendering ribbonlike objects. This paper gives a simple framework for ray-curve intersection tests in ray tracing, and provides concrete details for one form of the primitive. The form is especially important for fine objects such as hair and fur. |
Práva: | © UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 10, number 1-2 (2002) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
A83.pdf | Plný text | 933,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5994
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.