Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Full Papers
WSCG '2000: Conference proceeding
WSCG '2001: Conference proceedings
WSCG '2005: Full Papers
WSCG '2006: Full Papers Proceedings
WSCG '2007: Full Papers Proceedings
WSCG '2008: Full Papers
WSCG '2009: Full Papers Proceedings
WSCG '2011: Full Papers Proceedings
WSCG 2010: Full Papers Proceedings
WSCG 2013: Full Papers Proceedings
WSCG 2014: Full Papers Proceedings
WSCG 2015: Full Papers Proceedings
WSCG 2016: Full Papers Proceedings
WSCG 2017: Full Papers Proceedings
WSCG 2018: Full Papers Proceedings
WSCG 2019: Full Papers Proceedings
WSCG 2020: Full Papers Proceedings
WSCG 2021: Full Papers Proceedings
WSCG 2022: Full Papers Proceedings
WSCG 2023: Full Papers Proceedings
WSCG 2024: Full Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 15.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2010
Simulation of Massive Multibody Systems
Tasora, Alessandro
;
Negrut, Dan
;
Anitescu, Mihai
;
Mazhar, Hammad
;
Heyn, Toby David
2007
SIFT Implementation and Optimization for General-Purpose GPU
Heymann, S.
;
Müller, K.
;
Smolic, A.
;
Fröhlich, B.
;
Wiegand, T.
2014
GPU-based Adaptive Surface Reconstruction for Real-time SPH Fluids
Du, Shuchen
;
Kanai, Takashi
2009
Geometric Diversity for Crowds on the GPU
Lister, W.
;
Laycock, R. G.
;
Day, A. M.
2007
Robust Diffuse Final Gathering on the GPU
Umenhoffer, Tamás
;
Szirmay-Kalos, László
2005
Anisotropic Sampling for Differential Point Rendering of Implicit Surfaces
Levet, Florian
;
Hadim, Julien
;
Reuter, Patrick
;
Schlick, Christophe
2011
Performance Considerations When Using a Dedicated Ray Traversal Engine
Davidovič, Tomáš
;
Maršálek, Lukáš
;
Slusallek, Philipp
2014
Accurate thickness computation of a B-Rep model on the GPU
Lemasson, Grégoire
;
Iehl, Jean-Claude
;
Zara, F.
;
Baudet, Vincent
;
Arthaud, Philippe
;
Shariat, Behzad
2009
GPU-Based Adaptive-Subdivision for View-Dependent Rendering
Bauman, Gilad
;
Livny, Yotam
;
El-Sana, Jihad
2008
Dynamic Mesh Refinement on GPU using Geometry Shaders
Lorenz, Haik
;
Döllner, Jürgen
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
1
Anitescu, Mihai
1
Anton, François
1
Arthaud, Philippe
1
Baudet, Vincent
.
další >
Předmět
14
graphic processing units
5
rendering
5
vykreslování
3
level of detail
.
další >
Typ dokumentu
15
conferenceObject
15
konferenční příspěvek
Datum vydání
2
2014
1
2011
1
2010
4
2009
.
další >