Title: | Dynamika změn v elektrodermální aktivitě v závislosti na motorickém učení - test zrcadlového kreslení |
Other Titles: | Dynamic changes in electrodermal activity, depending on motor learning - mirror drawing test |
Authors: | Volfová, Martina |
Advisor: | Benešová, Daniela |
Referee: | Salcman, Václav |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/7107 |
Keywords: | elektrodermální aktivita;zrcadlové kreslení;motorické učení |
Keywords in different language: | electrodermal aktivity;of mirror drawing;motor instruction |
Abstract: | Moje bakalářská práce nese název Dynamika změn v elektrodermální aktivitě v závislosti na motorickém učení - test zrcadlové kreslení. Obsahuje teoretické kapitoly zaměřené na vymezení základních pojmů z anatomie a fyziologie kůže, motorického učení a základní seznámení s výzkumnou metodou měření elektrodermální aktivity kůže. Praktickou část práce věnuji metodám testování a jeho průběhu a vyhodnocení získaných dat. |
Abstract in different language: | My bachelor work titled Dynamics of changes in electrodermal aktivity depending on motor instruction ? test of mirror drawing. It contains theoretic chapters oriented on delimit elemental concepts from anatomy and physiology epidermis, motor instruction and basic meeting with research method of electrodermal aktivity of skin. Practical part of work is dedicated to methods of testing and its progress and evaluation of the data obtained. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP Volfova I.pdf | Plný text práce | 1,28 MB | Adobe PDF | View/Open |
VOLFOVA VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 159,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
VOLFOVA OP.pdf | Posudek oponenta práce | 84,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
VOLFOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 168,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/7107
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.