Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková, Martina
dc.contributor.authorRomová, Lucie
dc.contributor.refereeMašek, Jan
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:29:25Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:29:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-12
dc.identifier49820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7341
dc.description.abstractV této práci se věnuji inscenované hudební fotografii jako zdroji (sebe)poznání. V teoretické části jsou popsány tři základní linie ? projekt, artefiletika a volnočasová aktivita jejichž propojením jsem mohla zrealizovat projekt. Jeho hlavní náplní bylo poznání funkcí fotoaparátu a tvorba kompozičně správných fotografií. Tento projekt byl zrealizován v podobě šesti setkání a na základě jeho realizace jsem mohla vyhodnotit, zda je možné inscenovanou hudební fotografii zařadit do výuky, byť jen volnočasové. V poslední kapitole teoretické části se věnuji popisu toho, za jakých podmínek a v jaké podobě by mohl být tento projekt realizován ve školních podmínkách.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49820-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectartefiletikacs
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectinscenovaná hudební fotografiecs
dc.subjectovládání fotoaparátucs
dc.subjectkompozicecs
dc.subjectprojekt a školní prostředícs
dc.titleInscenovaná hudební fotografie jako zdroj (sebe)poznání - artefiletický projektcs
dc.title.alternativeInscenation of music's photographs as source of (self-)cognition - artephiletic projecten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedI am devoting myself to staged musical photography as source of (self-)cognition in this dissertation. There are three basic lines described in theoretical part - project, artephiletics, free time activity - I could implement project by linking them together. Its main purport was cognition of camera functions and creation of compositionally correct photographs. This project was implemented in form of six meetings and on basis of its realization I could evaluate if it is possible to incorporate staged musical photography to teaching, even to free time teaching. I dedicate last chapter of theoretical part to description of in what conditions and in what form could this project be implemented to school conditions.en
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedartephileticsen
dc.subject.translatedfree time activitiesen
dc.subject.translatedstaged musical photographyen
dc.subject.translatedcamera controlen
dc.subject.translatedcompositionen
dc.subject.translatedproject and school environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - inscenovana hudebni fotografie.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Romova-Scan-vedouci-Komzakova-2013.PDFPosudek vedoucího práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Romova-Scan-oponent-Masek-2013.PDFPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Romova Lucie_2013.PDFPrůběh obhajoby práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7341

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.