Hledat


Aktuální filtry:


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 21-30 z 85.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2022Harnessing the predictive value of online word-of-mouth for identifying market success of new automobiles: Input versus output word-of-mouth perspectivesChoi, Jaewon; Lee, Hong Joo; Choeh, Joon Yeon
2022Financial situation and sustainable development of territorial units – a comparative analysis of polish voivodeshipsGrzebyk, Mariola; Stec, Małgorzata; Hejduková, Pavlína
2022Ocena przydatności strategii rozwoju miast na prawach powiatu województwa podkarpackiego w opinii mieszkańcówGrzebyk, Mariola Jolanta; Hedesz, Angelika
2022The demands on competencies for digital transformation and the perception of business studentsEger, Ludvík
2022Politicko-geografická témata v českém gymnaziálním kurikulu. Je geografie outsider, nebo premiant politického vzdělávání?Hána, David; Jelen, Libor; Seidlová, Alexandra; Vogt, David
2022Digitalizace v oblasti řízení lidských zdrojů: systematická literární rešeršeJelínková, Eva; Špačková, Petra; Taušl Procházková, Petra
2022(Nedefinované)Fischer, Laura Denise
2022Vplyv COVID-19 a konfliktu na Ukrajine na výnos a riziko akcií indexu DJIAPekár, Juraj; Brezina, Ivan; Reiff, Marian
2022Employer Brand Building Strategy in the Labour Market: Methodical Procedure for Companies from B2B and B2C MarketsSkýpalová, Renata; Vencourová, Monika; Hynková, Vendula
2022Conspicuous Consumption in Sport – Do Athletes Behave Conspicuously?Pavelková, Jana; Králiková, Andrea; Kubát, Patrik; Hromadníková, Tereza