Title: Využití variabilních provozů v obsahu vyučovacích jednotek tělesné výchovy na středních školách
Other Titles: Usage of variable operations in content of physical education teaching units at a High school
Authors: Blažková, Růžena
Advisor: Kolovská, Ilona
Referee: Klobouk, Tomáš
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/8026
Keywords: variabilní provozy;vyučovací jednotka;žáci středních škol;klíčové kompetence;kruhový provoz
Keywords in different language: variable sites;lesson unit;secondary school pupils;key competencies;ring operation
Abstract: Cílem této diplomové práce bylo vytvořit variabilní provozy v hodinách tělesné výchovy pro žáky středních škol a jejich realizace. Jedním z úkolů bylo vytvořit návrhy variabilních provozů a zařadit je do hlavních částí vyučovacích jednotek zaměřených na sportovní hry, atletiku a gymnastiku. Vznikly celkem 3 návrhy variabilních provozů po 6 stanovištích. Dalším úkolem byla realizace, která se uskutečnila na Gymnáziu a střední odborné škole v Aši.
Abstract in different language: The aim of this thesis was to create a variable in hours of physical education for secondary school students and their implementation. One of the tasks was to create a design variable operation and included in the main part of lessons focusing on sports games, athletics and gymnastics. Created a total of three proposals variable operation after six sites. Another challenge was the implementation of variable operation. Implementation took place at grammar school and secondary school in Aš.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomova prace blazkova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFView/Open
BLAZKOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce889,97 kBAdobe PDFView/Open
BLAZKOVA OP.pdfPosudek oponenta práce949,41 kBAdobe PDFView/Open
BLAZKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce206,79 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/8026

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.