Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vaněček, Petr | |
dc.contributor.author | Žák, Michal | |
dc.contributor.referee | Kresl, Vojtěch | |
dc.date.accepted | 2013-06-06 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:43:43Z | - |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:43:43Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-10 | |
dc.identifier | 53309 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8684 | |
dc.description.abstract | V průmyslu se běžně setkáváme s potřebou vizualizovat data, která pocházejí z různých zdrojů. Jejich společným zobrazením jim dodáváme kontext a uživatel se v nich snáze zorientuje. Naším cílem je poskytnout tenkého grafického klienta pracujícího na mobilních zařízeních, kterého můžeme ovládat skrze jeho rozhraní a definovaný protokol. Pro rendering využíváme uspořádání objektů do grafu scény. | cs |
dc.format | 37 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53309 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vizualizace | cs |
dc.subject | tenký grafický klient | cs |
dc.subject | mobilní zařízení | cs |
dc.subject | graf scény | cs |
dc.subject | OpenGL ES | cs |
dc.subject | protokol ovládající scénu | cs |
dc.title | Tenký grafický klient pro mobilní zařízení | cs |
dc.title.alternative | Thin visualization client for mobile devices | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Visualization of data is a common need in the industrial automation software. These data come from multiple sources and by visualizing we display them together with semantic information. Using cross-platform technologies, our goal is to provide simple and thin graphical client which can work on mobile devices and be controlled through its interface or de fined protocol. The rendering paradigm that we use is scene graph representation. | en |
dc.subject.translated | visualization | en |
dc.subject.translated | thin graphical client | en |
dc.subject.translated | mobile devices | en |
dc.subject.translated | scene graph | en |
dc.subject.translated | OpenGL ES | en |
dc.subject.translated | protocol for scene control | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarska-prace.pdf | Plný text práce | 865,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0729Phodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 167,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0729Pposudek.pdf | Posudek oponenta práce | 110,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A10B0729Pobhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 55,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8684
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.