Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoutecký, Ivan
dc.contributor.authorJavůrková, Renata
dc.contributor.refereeHanzelínová, Lada
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:45:29Z-
dc.date.available2011-05-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:45:29Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-22
dc.identifier48171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8759
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na komunikaci v obchodním světě. V první části jsou uvedeny formy komunikace, například reklama, osobní prodej, podpora prodeje, práce s veřejností, přímý marketing, sponzoring a komunikace prostřednictvím nových médií. Druhá část práce se věnuje osobnímu prodeji jako formě komunikace, která je v marketingové komunikaci stále více vyzdvihována. Práce v této části rozebírá jednotlivé fáze osobního jednání. Jsou zde také uvedeny strategie a techniky, které obchodníci používají. Do příloh jsou zahrnuty grafy vypovídající o současných trendech stylu komunikace se zákazníkem a ilustrace neverbální komunikace. Dále jsou zde uvedena obchodní jednání ve firmě AIR POWER a případové situace z firemního školení ve firmě Perseus.cs
dc.format38 s. (62 892 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48171-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectobchodní jednánícs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectpéče o zákazníkacs
dc.subjectneverbální komunikacecs
dc.subjectverbální komunikacecs
dc.titleKomunikace jako základ obchodního úspěchucs
dc.title.alternativeCommunication as a base of the bussines successen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra filozofiecs
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on communication in the business world.The first part of this thesis describes the different forms of marketing communication - advertising, personal selling, sales promotion, public relation, direct marketing, sponsorship, and communication through new media. The second part is devoted to the personal selling as a form of communication which is highlighted in marketing communication. In this section is discussed the phases of trade negotiations, strategies and techniques that marketers use. In addition attachments are included case situations which the author of this thesis completed within the corporate training at company named Perseus. There are also examples of business meetings held in company named Air Power.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedbusiness negotiationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedpersonal sellingen
dc.subject.translatedsponsorshipen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedcustomer careen
dc.subject.translatednonverbal communicationen
dc.subject.translatedverbal communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Javurkova.pdfPlný text práce550,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Javurkova_Koutecky.rtfPosudek vedoucího práce1,46 MBRTFZobrazit/otevřít
BP_Javurkova_Hanzelinova.rtfPosudek oponenta práce5,62 kBRTFZobrazit/otevřít
Javurkova_Reneta.pdfPrůběh obhajoby práce301,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8759

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.