Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čábalová, Dagmar | |
dc.contributor.author | Sůvová, Zdeňka | |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:47:30Z | |
dc.date.available | 2012-09-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:47:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-29 | |
dc.identifier | 54502 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9024 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Aplikace skupinového vyučování do výuky na střední škole se zabývá skupinovým vyučováním v teorii a jeho realizací v praxi. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení podstaty skupinového vyučování, na jeho historický vývoj, poukazuje na klady a nedostatky skupinového vyučování, provádí srovnání kooperativního a skupinového vyučování a popisuje realizaci skupinového vyučování ve výuce. Praktická část se věnuje popisu aplikace skupinového vyučování s prvky kooperativního vyučování do výuky a posouzení jeho prospěšnosti žákyněmi. | cs |
dc.format | 65 s. (102 559 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54502 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | skupinové vyučování | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | kreativita | cs |
dc.subject | realizace | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.title | Aplikace skupinového vyučování do výuky na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Group teaching application in high scholl education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor s thesis Application of group instruction in high school education deals with the group instruction both theoretically and practically, through realisation in schooling. In the theoretical part, the characteristics of group instruction, as well as its history, advantages and disadvantages, co-operative and group education comparisons, or description of school realisation are included. In the practical part, the thesis is focused on the practical application of group instruction with the elements of co-operative education in lessons, as well as the evaluation of its beneficial effects from students. | en |
dc.subject.translated | group instruction | en |
dc.subject.translated | cooperation | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | core competencies | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | realisation | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
(BAKALARKA SUVOVA ZDENKA).pdf | Plný text práce | 4,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
suvova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 33,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
suvova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 44,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
suvova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 15,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9024
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.