Název: | Srovnání českých a anglických školních učebnic pro vyučování moderních dějin |
Další názvy: | Comparation of czech and english school textbooks for modern history |
Autoři: | Flajšhans, Miloš |
Vedoucí práce/školitel: | Východská, Helena |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/9636 |
Klíčová slova: | učebnice dějepisu;moderní dějiny;obsah;formální náležitosti;Česko;Anglie;systém vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | history textbooks;modern history;content;formal requirements;Czech republic;England;the system of education |
Abstrakt: | Komparační práce srvnávající dvě anglické a dvě české školní učebnice dějepisu pro výuku moderních dějin. Komparace vybraných složek z obsahového a formálního hlediska. V závěru krátký nástin možné budoucnosti učebnic dějepisu v Evropě. Obsahuje krátký nástin systémového pojetí anglického základního vzdělávání. |
Abstrakt v dalším jazyce: | A comparation of two Czech and two English school textbooks of modern history. A comparation of selected part of the content and formal matters of the textbooks. In the conclusion a short contemplation about the future of textbooks in current Europe. The work also contains a short outline of english grammar aducation. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Flajshans.pdf | Plný text práce | 431,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans V.pdf | Posudek vedoucího práce | 134,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans O.pdf | Posudek oponenta práce | 74,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Flajshans P.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9636
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.