Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Königsmarková, Andrea | |
dc.contributor.author | Nosková, Šárka | |
dc.contributor.referee | Wagnerová, Marina | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:54:16Z | - |
dc.date.available | 2011-04-28 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier | 45793 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9650 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřená na částečné nastínění rozdílů mezi waldorfskou a klasickou školou. Cílem bakalářské práce je porovnání mateřských a základních klasických a waldorfských škol z pohledu přístupu osvojování mateřského a cizího jazyka. Dalším cílem je hlouběji pochopit podstatu waldorfské pedagogiky, seznámit se s jejími kořeny, principy a směřováním. | cs |
dc.format | 57 s. (84 340 znaků), 19 s. př | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45793 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | osvojování jazyka | cs |
dc.subject | waldorfská pedagogika | cs |
dc.subject | alternativní škola | cs |
dc.subject | klasická škola | cs |
dc.subject | vzdělávací program | cs |
dc.title | Der frühe sprachewerb in klassischen und walldorfer kindergaten und grudnschulen | de |
dc.title.alternative | Language development regarding comparison of differences between classic and waldorf nursery and primary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra germanistiky a slavistiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on partial outline of differences between a waldorf and a classic schools. The aim of the bachelor thesis is the comparison of nursery and primary classic and waldorf schools from the point of view of acquiring of mother tongue and foreign language. Another aim is deeper understanding of the nature of waldorf pedagogy and to acquaint with its origin, principles and aiming. | en |
dc.subject.translated | acquiring of language | en |
dc.subject.translated | waldorf pedagogy | en |
dc.subject.translated | alternative schooling | en |
dc.subject.translated | classic school | en |
dc.subject.translated | education programme | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 2,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Noskova - Konigsmarkova.JPG | Posudek vedoucího práce | 182,14 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Noskova1 - Wagnerova.JPG | Posudek oponenta práce | 566,26 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Noskova.JPG | Průběh obhajoby práce | 163,87 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9650
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.