Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHodinář, Jan
dc.contributor.authorOndrejčík, Jakub
dc.date.accepted2013-08-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:54:30Z-
dc.date.available2012-09-03cs
dc.date.available2014-02-06T12:54:30Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier52164
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9669
dc.description.abstractTato práce popisuje definici pojmu projektová výuka a také její klíčové elementy. Obsahuje hodnocení českých i zahraničních webů, které se zaměřují na projektovou výuku a které obsahují projekty pro podporu výuky informatiky na základní škole. V této práci hodnotíme školy podle jejich přístupu k projektové výuce, tak jak ho popisují ve svých ŠVP. Součástí této práce jsou také dva nové projekty pro podporu výuky informatiky na ZŠ, které jsme vytvořili.cs
dc.format37 s. (74 273 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52164-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectinformatikacs
dc.subjectwebcs
dc.subjectšvpcs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.titleProjekty pro podporu výuky informatiky na ZŠcs
dc.title.alternativeProjects for support of Project-Based Learning for ICT at Elementary school levelen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výpočetní a didaktické technikycs
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes definition of a term Project-Based Learning and its key elements. It includes rating of Czech and foreign websites that are focused on PBL and contain projects for ICT classes at Elementary school level. In this thesis, we rate schools according to their attitude towards PBL as they describe it in their School Education Programs. Also two new projects were created by us as a component of this thesis, to support PBL in ICT classes at Elementary schools.en
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject-based learningen
dc.subject.translatedpblen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedicten
dc.subject.translatedweben
dc.subject.translatedwebsiteen
dc.subject.translatedschool education programen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Jakub_Ondrejcik.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ondrejcik - ved..pdfPosudek vedoucího práce80,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
POSUDEK_BP - Ondrejcik J. (2013)-1.pdfPosudek oponenta práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ondrejcik - prot..pdfPrůběh obhajoby práce40,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9669

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.