Prohlížení dle Předmět konkurence

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 53  další >
Datum vydáníNázevAutor
2018Analysis of Jan Špilar company included technical glossary.Velichová, Markéta
2014Analýza faktorů úspěšnosti vybrané společnostiSvoboda, Vladimír
2014Analýza hospodaření podniku v době hospodářské krizeBočková, Kateřina
2015Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuAdamová, Eva
2018Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuStrádalová, Vendula
2020Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuNovotná, Stanislava
2019Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuHlous, Zbyněk
2022Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuVurm, Miroslav
2022Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuMichálek, David
2023Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuGodunova, Vladislava
2024Analýza konkurenceschopnosti vybraného podnikuKoča, Martin
2016Analýza konkurenčního postavení vybrané firmyPochylová, Daniela
2015Analýza konkurenčního postavení vybrané firmyHřebejková, Karolína
2014Brand management společnosti Plzeňský PrazdrojBrejchová, Veronika
2008Charakteristika a činnost klastrů v Jihočeském krajiBednářová, Dagmar
2023Faktory prosperity mále firmyBejtic, Matěj
2013Komunikace jako základ obchodního úspěchuJavůrková, Renata
2013Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firemKuželíková, Markéta
2010Koncepce úspěchuschopnosti a její pojetí strategieZich, Robert
2013Konkurence posesivního genitivu a posesivních adjektiv v současné češtiněNovotná, Petra