Browsing by Subject e-commerce

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 18 to 37 of 52 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Formalized qualitative modeling of online trust: introduction of the method and detailed exampleVeselý, Štěpán; Dohnal, Mirko
2013Hodnocení vybraných e-shopů v České republiceHurt, Tomáš
2020Internacionalizace elektronické komerce: čínský fenoménČuhlová, Renata
2015Internetový obchod v ČRBárta, Ondřej
2016Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking)Vlková, Daniela
2023Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophonesBekmukhambetova, Dilyara
2017Marketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebiteleVlach, Jan
2017Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůMartincová, Kateřina
2020Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůGontkovič, Petr
2021Marketingová komunikace vybraných obchodůŠilhavá, Denisa
2020Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2CHirschauová, Edita
2018Marketingové strategie vybraných internetových obchodůStrašíková, Nikola
2022Marketingový plán internetového obchoduKrupicová, Viktorie
2023Nakupování potravin přes internet v České republiceMarvanová, Sára
2022Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shopJicicovschi, Vlada
2022Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internetuŠebesta, Martin
2018Odvětví e-commerce v ČR a jeho finanční specifikaŠimána, Pavel
2023On-line nakupování potravin na českém trhuCajthamlová, Lucie
2022Online nakupování potravin na českém trhuFikerlová, Nella
2023Online prodej potravin v České republiceTisotová, Eva