Title: Marketingový plán internetového obchodu
Other Titles: Marketing Plan of an E-shop
Authors: Krupicová, Viktorie
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48498
Keywords: marketingový plán;e-commerce;internetový obchod;webová stránka;oční kamera;eye tracking
Keywords in different language: marketing plan;e-commerce;e-shop;website;eye camera;eye tracking
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingového plánu společnosti KoreaTape s.r.o., jež skrze e-shop prodává kineziologické tejpy a chladivé gely. Do práce je zahrnut i vlastní výzkum použitelnosti webové stránky podniku realizovaný pomocí metody eye tracking. Teoretická část práce se ve třech kapitolách věnuje úvodu do marketingového plánování, e-commerce a metodě eye tracking. V empirické části práce je nejprve vybraný podnik představen, poté navazuje kapitola obsahující popis realizace vlastního eye trackingového výzkumu. Získaná data včetně návrhů na zlepšení použitelnosti webové stránky jsou interpretována prostřednictvím výzkumné zprávy. Pro společnost je dále sestaven marketingový plán zahrnující situační analýzu podniku, stanovení marketingových cílů a vytvoření plánu činností, který je doplněn o rozpočet marketingových výdajů a o způsob kontroly.
Abstract in different language: The diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of the company KoreaTape s.r.o., which sells kinesiological tapes and cooling gels through its e-shop. The work also includes the research of usability of the company's website using the eye tracking method. The theoretical part consists of three chapters describing an introduction to marketing planning, e-commerce and eye tracking method. In the empirical part of the work, the selected company is introduced, then there is a chapter containing a description of the implementation of the eye tracking research. The obtained data including suggestions for improving the usability of the website are interpreted in the research report. For the company, the marketing plan, which includes the situational analysis, marketing goals, the action plan supplemented by a corresponding budget of marketing costs and a form of control, is compiled.
Rights: Plný text práce není přístupný. Text práce bude přístupný od 25.04.2025.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Viktorie_Krupicova_2022_0.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
krupicova-v-v.pdfPosudek vedoucího práce126,88 kBAdobe PDFView/Open
DP_Krupicova_o.pdfPosudek oponenta práce136,37 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,07 kBAdobe PDFView/Open
Žádost+o+nezvěřejněníKrupicová.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP41,46 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48498

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.