Název: Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shop
Další názvy: Communication campaign proposal for a selected e-shop
Autoři: Jicicovschi, Vlada
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47930
Klíčová slova: online marketing;e-commerce;e-shop;komunikační kampaň;rumunsko
Klíčová slova v dalším jazyce: online marketing;e-commerce;e-shop;communication campaign;romania
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na online marketingovou komunikace společnosti AHProfi s. r. o. Hlavním cílem bylo představit cíle rumunské verze e-shopu a následně navrhnout relevantní komunikační kampaně. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky spojenými s oblastí online marketingu s důrazem na oblast e-commerce. Zaobírá se nejen identifikací individuálních marketingových nástrojů, ale také trendy v online marketingu. Dále jsou charakterizovaná specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trh. Ve stěžejní části práce jsou vypracovány návrhy marketingové komunikace jednotlivých komunikačních kanálu pro rumunskou mutaci českého e-shopu, formulované cíle, určen rozpočet a také možné měření efektivity.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on the online marketing communication of AHProfi s. r. o. The main objective was to present the objectives of the Romanian version of the e-shop and then to propose relevant communication campaigns. The bachelor thesis is supported by the theoretical knowledge related to the field of online marketing with emphasis on e-commerce. It deals not only with the identification of individual marketing tools, but also with trends in online marketing. Furthermore, the specifics of marketing communication in foreign market penetration are characterized. In the main part of the thesis, the marketing communication proposals of each communication channel for the Romanian mutation of the Czech e-shop are developed, the objectives formulated, the budget determined and also the possible measurement of effectiveness.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jicicovschi.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
jicicovschi_vlada_v.pdfPosudek vedoucího práce124,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jicicovschi_Vlada_o.pdfPosudek oponenta práce126,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47930

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.