Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dejmalová, Lenka | |
dc.contributor.author | Humpálová, Denisa | |
dc.contributor.referee | Franklin, David Eugene | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:00:51Z | |
dc.date.available | 2012-09-11 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:00:51Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier | 54187 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10324 | |
dc.description.abstract | Práce porovnává vzdělávací systémy v ČR, Anglii a Francii. Popisuje systémy školství od předškolního po konečný sekundární a zkoumá, jak se od sebe organizačně liší. Porovnává závěrečné zkoušky na středních školách a typy škol. Obsahuje glosář se školskou terminologií. | cs |
dc.format | 42 s. (56 679 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54187 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vzdělání | cs |
dc.subject | vzdělávací systém | cs |
dc.subject | předškolní vzdělání | cs |
dc.subject | primární vzdělání | cs |
dc.subject | sekundární vzdělání | cs |
dc.subject | povinná školní docházka | cs |
dc.subject | zkouška | cs |
dc.subject | Národní kurikulum | cs |
dc.title | Czech, British and French Educational Systems - Comparative Study with a Commentary and Glossary on Educational Terminology | cs |
dc.title.alternative | Czech, British and French Educational Systems - Comparative Study with a Commentary and Glossary on Educational Terminology | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis compares educational systems in the Czech Republic, England and France. It describes systems from pre-school education to a complete secondary one and it researches differences in organization of systems. It compares types of school leaving exams and types of schools. The thesis contains glossary on educational terminology. | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | educational system | en |
dc.subject.translated | pre-school education | en |
dc.subject.translated | primary education | en |
dc.subject.translated | secondary education | en |
dc.subject.translated | compulsory education | en |
dc.subject.translated | exam | en |
dc.subject.translated | National curriculum | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Denisa Humpalova 2013.pdf | Plný text práce | 375,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ved Humpalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
op Humpalova.pdf | Posudek oponenta práce | 980,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prubeh obhajoby Denisa Humpalova.pdf | Průběh obhajoby práce | 149,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10324
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.