Název: | Czech, British and French Educational Systems - Comparative Study with a Commentary and Glossary on Educational Terminology |
Další názvy: | Czech, British and French Educational Systems - Comparative Study with a Commentary and Glossary on Educational Terminology |
Autoři: | Humpálová, Denisa |
Vedoucí práce/školitel: | Dejmalová, Lenka |
Oponent: | Franklin, David Eugene |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10324 |
Klíčová slova: | vzdělání;vzdělávací systém;předškolní vzdělání;primární vzdělání;sekundární vzdělání;povinná školní docházka;zkouška;Národní kurikulum |
Klíčová slova v dalším jazyce: | education;educational system;pre-school education;primary education;secondary education;compulsory education;exam;National curriculum |
Abstrakt: | Práce porovnává vzdělávací systémy v ČR, Anglii a Francii. Popisuje systémy školství od předškolního po konečný sekundární a zkoumá, jak se od sebe organizačně liší. Porovnává závěrečné zkoušky na středních školách a typy škol. Obsahuje glosář se školskou terminologií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis compares educational systems in the Czech Republic, England and France. It describes systems from pre-school education to a complete secondary one and it researches differences in organization of systems. It compares types of school leaving exams and types of schools. The thesis contains glossary on educational terminology. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Denisa Humpalova 2013.pdf | Plný text práce | 375,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ved Humpalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
op Humpalova.pdf | Posudek oponenta práce | 980,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prubeh obhajoby Denisa Humpalova.pdf | Průběh obhajoby práce | 149,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10324
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.