Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorBraunová, Hana
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:43Z
dc.date.available2012-10-25cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:43Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier49700
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10559
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá způsoby prezentace nové slovní zásoby na druhém stupni ZŠ a způsobem jakým si žáci zapisují novou slovní zásobu. Práce je zaměřena na sedmý ročník ZŠ.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část osahuje všeobecné informace o vyučování anglického jazyka, procesu učení a pojmu "slovní zásoba". Nejdůležitější část tvoří způsoby prezentování nové slovní zásoby a zapisování slovní zásoby. Praktická část se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě dvou dotazníků - dotazník pro učitele a dotazník pro žáky.V praktické části jsou prezentovány výsledky a vyvozeny závěry.cs
dc.format57 s. (96 584 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49700-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprezentace slovní zásobycs
dc.subjectzapisování slovní zásobycs
dc.subjectvyučování anglického jazykacs
dc.subject7. třídacs
dc.titleZpůsoby prezentace nové slovní zásoby pro žáky druhého stupně základní školycs
dc.title.alternativeWays of presenting new vocabulary to the upper-primary learnersen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with ways of presentation vocabulary items at upper-primary level and with possibilities of storage vocabulary items. The thesis is focused on 7th graders. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theorectical part encompasses general information about teaching English language, learning process and the term "vocabulary" in generall. The main part is comprised of ways of presenting vocabulary and vocabulary storage.The practical part deals with research which was carried out with help of questionnaires - teacher and pupil questionnaire.The practical part present results and draw conclussions.en
dc.subject.translatedvocabulary presentationen
dc.subject.translatedvocabulary storageen
dc.subject.translatedenglish teachingen
dc.subject.translated7th classen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Braunova Hana.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Braunova V.pdfPosudek vedoucího práce118,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Braunova O.pdfPosudek oponenta práce115,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Braunova P.pdfPrůběh obhajoby práce42,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10559

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.