Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Skala, Václav | |
dc.date.accessioned | 2014-12-22T08:02:41Z | |
dc.date.available | 2014-12-22T08:02:41Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Game Programming GEMS 6. Boston: Charles River Media, 2006, p. 137-147. | cs |
dc.identifier.isbn | 1-58450-450-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/11791 | |
dc.format | 12 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Charles River Media | cs |
dc.relation.ispartofseries | Game Programming GEMS 6 | en |
dc.rights | © Charles River Media | en |
dc.subject | počítačová grafika | cs |
dc.subject | výpočet průsečíků | cs |
dc.subject | grafické procesory | cs |
dc.title | GPU Computation in Projective Space using Homogeneous Coordinates | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | computer graphics | en |
dc.subject.translated | intersection | en |
dc.subject.translated | graphic processing units | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference Papers (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Skala_2006_GPU-Projective-Games.pdf | Plný text | 364,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11791
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.