Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSkala, Václav
dc.date.accessioned2014-12-22T08:02:41Z
dc.date.available2014-12-22T08:02:41Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationGame Programming GEMS 6. Boston: Charles River Media, 2006, p. 137-147.cs
dc.identifier.isbn1-58450-450-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/11791
dc.format12 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherCharles River Mediacs
dc.relation.ispartofseriesGame Programming GEMS 6en
dc.rights© Charles River Mediaen
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.subjectvýpočet průsečíkůcs
dc.subjectgrafické procesorycs
dc.titleGPU Computation in Projective Space using Homogeneous Coordinatesen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedintersectionen
dc.subject.translatedgraphic processing unitsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference Papers (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skala_2006_GPU-Projective-Games.pdfPlný text364,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11791

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.