Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Prokůpková, Libuše | |
dc.contributor.referee | Szachtová, Alena | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:21:57Z | - |
dc.date.available | 2012-12-12 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:21:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-23 | |
dc.identifier | 54784 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12037 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na specifické poruchy učení a jejich výskyt v současném školství. Cílem práce je zmapovat výskyt na vybrané základní škole, seznámení se s pomůckami pro žáky s SPU a především přiblížení způsobů komunikace mezi školou a rodiči. Teoretická část je věnována charakteristice specifických poruch učení, diagnostice, komunikaci ve školní a rodinné edukaci. Praktická část je zaměřena na objasnění výskytu SPU na Základní škole a nahlídnutí na žáka a jeho zapojení se do třídního kolektivu. | cs |
dc.format | 69 s., Ix s. (87942 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54784 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
dc.subject | charakteristika specifických poruch učení | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | reedukace (náprava) | cs |
dc.subject | reedukační (nápravné) pomůcky | cs |
dc.subject | úvahy o hodnocení | cs |
dc.subject | výzkumné šetření | cs |
dc.title | Komunikace školy a rodiny s ohledem na specifické poruchy učení. | cs |
dc.title.alternative | The communication between the school and the family with the regard to the specific learning disabilities | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on learning disabilities and their occurrence in the present education. The goal of this diploma thesis is to chart the occurrence at the selected primary school, to get to know with aids for children with learning disabilities. The main goal is to give some insight into ways of the communication between the school and parents.The theoretical part is devoted to the characteristic of the learning disabilities, their diagnostics and the communication in the schooling and parenting education.The practical part is focused on the clarification of the occurrence of the specific learning disabilities at the elementary school and also the view of the pupil and his engagment in the class team. | en |
dc.subject.translated | specific learning disabilities | en |
dc.subject.translated | the characteristic specific learning disabilities | en |
dc.subject.translated | the communication | en |
dc.subject.translated | the reeducation | en |
dc.subject.translated | reeducational aids | en |
dc.subject.translated | consideration of evaluation | en |
dc.subject.translated | research investigation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Prokupkova Libuse.pdf | Plný text práce | 3,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prokupkova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 366,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prokupkova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 297,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prokupkova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 117,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12037
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.