Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorMüllerová, Veronika
dc.contributor.refereeKoláříková, Dagmar
dc.date.accepted2014-09-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:26:04Z
dc.date.available2014-06-06cs
dc.date.available2015-03-25T09:26:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-31
dc.identifier61369
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12443
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je vysvětlit a definovat výrazy " francouzština pro specifické účely" a "francouzština pro univerzitní účely". Mimoto předkládá model pedagogického programu výuky francouzštiny pro specifické účely. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. Jedná se o úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Jako celek přibližuje problematiku výuky francouzštiny v dnešní společnosti, která vyžaduje specializaci ve všech úrovních profesního života.cs
dc.format130 s. (135 627znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61369-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfrancouzština pro specifické účelycs
dc.subjectfrancouzština pro univerzitní účelycs
dc.titleFrancouzština pro specifické cíle a francouzština pro vysoké školycs
dc.title.alternativeFrench for specific aims and French for universitiesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of my diploma thesis is to explain the expressions "French for specific aims" and "French for university aims". Furthermore it provides an example of the pedagogical syllabus in education of French for specific aims. This thesis is divided in four main parts; it means introduction, theoretical part, practical part and then conclusion. As a whole it approaches the issue of teaching French in today's society that requires specialization in all levels of professional life. The practical part contains the model of creating educational program FOS. This model was elaborated in details to serve as a possible source of inspiration for teachers of foreign languages.en
dc.title.otherFrancouzština pro specifické cíle a francouzština pro vysoké školycs
dc.subject.translatedfrench for specific aimsen
dc.subject.translatedfrench for university aimsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Mullerova_Veronika.pdfPlný text práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mullerova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mullerova_oponent.PDFPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mullerova_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce476,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12443

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.