Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec, Ladislav | |
dc.contributor.advisor | Roubal, Jan | |
dc.contributor.author | Majer, Michal | |
dc.contributor.referee | Formánek, Josef | |
dc.date.accepted | 2014-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:26:28Z | - |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:26:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier | 58269 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12480 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou variabilního časování ventilů. Poskytuje stručný přehled používaných automobilových spalovacích motorů a dále se soustředí na systémy a komponenty související s časováním ventilů. Je zde podrobně popsána většina používaných systémů umožňujících měnit časování ventilů. Pomocí CAD systému byl vytvořen konstrukční návrh navazující na dosavadní používané řešení. | cs |
dc.format | 42 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58269 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | ventilový rozvod | cs |
dc.subject | proměnné časování ventilů | cs |
dc.subject | variabilní ovládání ventilů | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | spalovací proces | cs |
dc.subject | zvyšování účinnosti spalovacího motoru | cs |
dc.title | Proměnný ventilový rozvod spalovacího motoru | cs |
dc.title.alternative | Variable valve train system for combustion engine | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the issue of variable valve timing. It provides a basic overview of currently used combustion engines. Next it is focused on systems and components related to the valve timing. There is a detailed description of the most used system allowing to change the valve timing. It was created the design which follows known and used solution by one of the CAD system. | en |
dc.subject.translated | valvetrain | en |
dc.subject.translated | variable valve timing | en |
dc.subject.translated | variable valve control | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | combustion process | en |
dc.subject.translated | increasing the efficiency of combustion engine | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 6,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Majer.pdf | Posudek vedoucího práce | 748,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Majer.pdf | Posudek oponenta práce | 697,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Majer.pdf | Průběh obhajoby práce | 259,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12480
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.