Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec, Ladislav
dc.contributor.advisorRoubal, Jan
dc.contributor.authorMajer, Michal
dc.contributor.refereeFormánek, Josef
dc.date.accepted2014-08-26
dc.date.accessioned2015-03-25T09:26:28Z-
dc.date.available2013-09-23cs
dc.date.available2015-03-25T09:26:28Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier58269
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12480
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou variabilního časování ventilů. Poskytuje stručný přehled používaných automobilových spalovacích motorů a dále se soustředí na systémy a komponenty související s časováním ventilů. Je zde podrobně popsána většina používaných systémů umožňujících měnit časování ventilů. Pomocí CAD systému byl vytvořen konstrukční návrh navazující na dosavadní používané řešení.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58269-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectventilový rozvodcs
dc.subjectproměnné časování ventilůcs
dc.subjectvariabilní ovládání ventilůcs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectspalovací procescs
dc.subjectzvyšování účinnosti spalovacího motorucs
dc.titleProměnný ventilový rozvod spalovacího motorucs
dc.title.alternativeVariable valve train system for combustion engineen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the issue of variable valve timing. It provides a basic overview of currently used combustion engines. Next it is focused on systems and components related to the valve timing. There is a detailed description of the most used system allowing to change the valve timing. It was created the design which follows known and used solution by one of the CAD system.en
dc.subject.translatedvalvetrainen
dc.subject.translatedvariable valve timingen
dc.subject.translatedvariable valve controlen
dc.subject.translatedcombustion engineen
dc.subject.translatedcombustion processen
dc.subject.translatedincreasing the efficiency of combustion engineen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce6,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Majer.pdfPosudek vedoucího práce748,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Majer.pdfPosudek oponenta práce697,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Majer.pdfPrůběh obhajoby práce259,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12480

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.