Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čermák, Roman | |
dc.contributor.advisor | Čermák, Roman | |
dc.contributor.author | Růžička, Jiří | |
dc.contributor.referee | Němec, Ladislav | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:26:33Z | |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:26:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier | 59055 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12490 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zmapovat aktuální stav v oblasti automobilových tlumičů a jejich současné trendy. Pozornost je věnována především semiaktivním a aktivním tlumičům. Praktická část práce se zabývá simulací vozidla s různými tlumiči v MSC Adams/Car. Je provedeno několik simulací jízd po tratích s různými překážkami a povrchem. Charakteristiky tlumičů jsou převzaty z literárních zdrojů. | cs |
dc.format | 69 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59055 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pasivní | cs |
dc.subject | semiaktivní a aktivní tlumiče | cs |
dc.subject | charakteristiky tlumičů | cs |
dc.subject | MSC ADAMS/Car | cs |
dc.title | Semiaktivní a aktivní tlumení vozidel | cs |
dc.title.alternative | Semi-active and active damping for vehicles | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim is to map the current state of automotive dampers and actual trends. Attention is paid to the semi-active and active dampers. The practical part of the thesis deals with the simulation of vehicle with different dampers in MSC Adams/Car. Several analyses of rides on track were performed with various obstacles and surface. Characteristics of dampers are taken from literature sources. | en |
dc.subject.translated | passive | en |
dc.subject.translated | semi-active and active dampers | en |
dc.subject.translated | dampers characteristic | en |
dc.subject.translated | MSC ADAMS/Car | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jiri Ruzicka - Semiaktivni a aktivni tlumeni vozidel.pdf | Plný text práce | 3,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Jiri Ruzicka.pdf | Posudek vedoucího práce | 831,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Jiri Ruzicka.pdf | Posudek oponenta práce | 883,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jiri Ruzicka.pdf | Průběh obhajoby práce | 274,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12490
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.