Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorCutlacová, Michaela
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:32Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:32Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12596
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na předčasné volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013 z pohledu politického marketingu. V řešení bylo použito srovnání různých teoretických poznatků a moderních trendů politického marketingu s následnou aplikací na kampaně TOP 09, ČSSD a hnutí ANO. Byla provedena detailní analýza komunikační kampaně TOP 09 v porovnání s konkurenčními kandidátními stranami ČSSD a ANO. Provedeným výzkum byl zjištěn postoj mladých voličů k daným volbám a české politice všeobecně. Klíčová část dotazníkového šetření ukázala, v jaké míře jsou sledovány jednotlivé komunikační nástroje a také jejich vliv na voličské rozhodnutí mladých lidí. Na základě zjištěných výsledků dotazníkového šetření a analýzy předvolebních kampaní byla navrhnuta doporučení pro zefektivnění vedení volebních kampaní směrem k mladým voličům.cs
dc.format71 s. (110 197 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57550-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectnová médiacs
dc.titlePolitický marketing vybrané stranycs
dc.title.alternativePolitical marketing of chosen partyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on early elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013 in terms of political marketing. The solution was to use a comparison of different theoretical knowledge and modern trends of political marketing with the application on the campaign TOP 09, the Social Democrats and the movement ANO. It performed a detailed analysis of the communication campaign TOP 09 compared with competing parties, the Social Democrats and the political movement ANO. The research was carried out to investigate the attitudes of young voters to the polls and to Czech politics in general. The key part of the survey showed to what extent the observed individual communication tools and impact young people votes. The recommendation based on the survey results and analysis of the election campaign is to streamline the management recommendations for electoral campaigns towards younger voters.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatednew mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Michaela Cutlacova.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cultacova_V.pdfPosudek vedoucího práce577,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CutlacovaM_o.pdfPosudek oponenta práce642,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cutlacova_P.pdfPrůběh obhajoby práce194,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12596

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.