Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorLangová, Alena
dc.contributor.refereeLomská, Zuzana
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:36Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12609
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti DEKTRADE a.s. Téma bylo zvoleno, protože CRM je v současné době velice důležité téma a společnost tím může získat výraznou konkurenční výhodu. To ovšem za předpokladu správného a komplexního chápání problematiky řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce bylo zhodnocení úrovně využívání CRM ve společnosti DEKTRADE a.s. na základě získaných teoretických znalostí. V práci byl nejprve zpracován teoretický úvod a následně byla práce zaměřena na praktické využívání CRM ve společnosti. V práci jsou popsány především tři hlavní oblasti CRM, které jsou nedílnou součástí CRM. Jsou jimi procesy, lidé a technologie. Tyto tři oblasti byly popsány a následně zhodnoceny. Práce obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM ve společnosti, které společnost může v praktické činnosti uplatnit.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57691-
dc.rightsPlný text práce není přístupný.cs
dc.subjectmanagement vztahu se zákazníkycs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectlidécs
dc.subjecttechnologiecs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeCustomer relationship management in selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.embargo2024-04-25
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focuses on Customer Relationship Management (CRM) in the company DEKTRADE a.s. The theme was chosen because CRM is currently a very important topic, and the company can gain a distinct competitive advantage. This is of course supposing the correct and comprehensive understanding of the CRM issue. The aim of this study was to assess the level of CRM use in the company DEKTRADE a.s. on the basis of theoretical knowledge. In this study the theoretical introduction was elaborated and then the work was focused on the practical use of CRM in the company. In the study primarily three main areas of CRM, where described, which are integral to CRM. These are precesses, people and technology. These three areas were described and evaluated. The work includes recommendations to improve the level of CRM in the company, which can the company apply in practice.en
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedprocessesen
dc.subject.translatedpeopleen
dc.subject.translatedtechnologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Langova_R.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP241,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
BP_Langova_Alena.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Langova_V.pdfPosudek vedoucího práce563,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova_O.pdfPosudek oponenta práce401,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova_P.pdfPrůběh obhajoby práce191,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12609

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.