Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorNguyenová, Dieu Huong
dc.contributor.refereeBrožová, Julie
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:42Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:42Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12625
dc.description.abstractPráce obsahuje popis a informace o poskytovaných službách hotelu Central v Plzni. Rozsáhlá část se věnuje aplikaci rozšířeného marketingového mixu. Analytická část hodnotí současný stav hotelu pomocí metody Mystery shopping, dotazníkového šetření, internetového průzkumu a SWOT analýzy. Cílem této práce bylo zhodnotit zjištěné výsledky a doporučit popřípadě navrhnout zlepšující opatření.cs
dc.format58 s. (69 661 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleAnalýza činnosti vybraného subjektu v odvětví cestovního ruchucs
dc.title.alternativeAnalysis of the activities of the selected entity in the tourism sectoren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bacalor work contains description and information about the provided servises of hotel Central Pilsen.The application of the expanded marketing mix is an extensive part of this work. The analysis part assesses the current state of the hotel by using Mystery shopping, questionnaire survey, online survey and SWOT analysis. The aim of the bacalor Thesis is the an evaluation of the obtained results and recommend or propose improvement measures.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARKA final_ NGUYEN.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyenova_V.pdfPosudek vedoucího práce587,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyenova_O.pdfPosudek oponenta práce594,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyenova_P.pdfPrůběh obhajoby práce186,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12625

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.