Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorPrantl, David
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:45Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:45Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58211
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12636
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na problematiku hodnocení webových stránek s důrazem na internetové obchody. Teoretická část představuje úvod do problematiky podnikání na internetu, popisuje situaci na českém trhu a shrnuje zásady tvorby webových stránek z pohledu grafiky, použitelnosti, přístupnosti a technického řešení. Praktická část se zabývá vytvořením vhodné metodiky hodnocení webových stránek internetových obchodů. Podle navrhnuté metodiky je analyzováno 6 internetových obchodů, které prodávají potraviny. V práci jsou představeny výsledky hodnocení. Pro jeden vybraný obchod jsou navrhnuta relevantní opatření, která mají za cíl zvýšit spokojenost návštěvníků se stránkami obchodu a zvýšit pravděpodobnost vytvoření objednávky zboží.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.subjectpřístupnostcs
dc.subjecthodnocení internetových stránekcs
dc.subjectmetodikacs
dc.titleZhodnocení webových stránek vybraných internetových obchodů (e-shopů)cs
dc.title.alternativeEvaluation of selected e-commerce websitesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submited thesis deals with evaluation and rating of the web pages with a main emphesasis on the e-shops. The theoretical part is mainly aimed as an introduction to the internet shopping issues. There is a description of the Czech market including law issues. Further there are described the main rules of a web pages development from a point of view of usability, accesibility and technical solution. The practical part deals with the development of the metodology for a web page evaluation and ratings. According to the proposed metodology, the six e-shops dealing with food selling have been evaluated. The results of the evaluation are presented and discussed. For one representative e-shop are proposed some modifications and improvements of their current web pages to increase the visitors satisfaction and further increase the probability of goods ordering.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedusabilityen
dc.subject.translatedaccessibilityen
dc.subject.translatedevaluation of websitesen
dc.subject.translatedmethodologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
hotovo-cele.pdfPlný text práce3,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prantl_V.pdfPosudek vedoucího práce599,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PrantlD_o.pdfPosudek oponenta práce596,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prantl_P.pdfPrůběh obhajoby práce159,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12636

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.