Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová, Jarmila
dc.contributor.authorVaňková, Helena
dc.date.accepted2014-05-22
dc.date.accessioned2015-03-25T09:30:42Z
dc.date.available2012-05-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:30:42Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-04
dc.identifier50515
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12964
dc.description.abstractV úvodu diplomové práce jsem vysvětlila, proč jsem se rozhodla zvolit si téma týkající se levorukých žáků. Popsala jsem cíle, kterých chci dosáhnout, a porovnat poměr dětí píšících levou a pravou rukou. V první kapitole teoretické části jsem se zabývala historií leváctví. V druhé kapitole se zajímám o lateralitu, což v překladu znamená stranu, bok, odlišnost a nesouměrnost. Zkoumám, co je podstatou, jestli z dítěte bude levák nebo pravák. V závěru jsem zpracovala výsledky dotazníkového šetření, vypsala jsem konkrétní zjištěné hodnoty. Záměrem je změnit myšlení a postoj společnosti k levorukým spoluobčanům.cs
dc.format85 s., 8 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50515-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectlateralitacs
dc.subjectlevorukostcs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectpsanícs
dc.subjectrodičecs
dc.subjectvýchovacs
dc.titleLevoruké dítě ve škole a rozvoj písemného projevucs
dc.title.alternativeLeft-handed pupil and the development of his/her written skillsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAt the beginning of the thesis , I explained why I decided to choose a topic related to left-handed pupils. I described the goals I want to achieve, and draw a comparison between children who write either the left or right hand.The first chapter of the theoretical part deals with the history of left-handedness. The second chapter is interested in laterality, meaning the hand, hip, diversity and asymmetry. What I examine is what is the essence of a child being left-handed or right-handed.In the end, I compiled the results of the survey and listed the specific values observed. The intention is to change the opinion and attitude of society towards left-handed fellow.en
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedlateralityen
dc.subject.translatedleft-handednessen
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedwritingen
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Vankova 2014.pdfPlný text práce3,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vankova_vp.pdfPosudek vedoucího práce245,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vankova_op.pdfPosudek oponenta práce277,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vankova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce107,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12964

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.