Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Uhl Skřivanová, Věra | |
dc.contributor.author | Zámečníková, Blanka | |
dc.contributor.referee | Slavík, Jan | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:32:28Z | |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:32:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 57671 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13140 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářské práce je seznámit se s požadavky současné výtvar-né výchovy a prostřednictvím výzkumné sondy kvalitativního charakteru ověřit, zda a do jaké míry korespondují se vzdělávacími cíli a obsahy v konkrétní mateřské škole. Poukázat na případné chyby a nedostatky, kterých se učitelé v praxi výtvarné výchovy dopouštějí, a vzájemnou reflexí a hledáním nových cest a pohledů přispět k optimalizaci edukační reali-ty právě v tomto oboru. | cs |
dc.format | 106 s. (137 671 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57671 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | vzdělávací obsah | cs |
dc.subject | vzdělávací cíle | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | operacionalizace pojmů | cs |
dc.subject | pojetí učitele | cs |
dc.title | Vzdělávací potenciál výtvarných prací MŠ Chodov | cs |
dc.title.alternative | Educational potential of the artworks made at Kindergarten Chodov | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The goal of this thesis is to become acquainted of requirements contemporary art and through qualitative research probe to verify whether and to what extent correspond with educational goals and contents in nursery school. This thesis was written to point out the faults and shortcomings, that are perpetrated by teachers in art education practice, to search for new paths and perspectives by the mutual reflection to help optimize the educa-tional reality just in this field. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | educational content | en |
dc.subject.translated | educational objectives | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | operationalization of concepts | en |
dc.subject.translated | conception of teacher | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Blanka Zamecnikova.pdf | Plný text práce | 1,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN - Zamecnikova Blanka - vedouci - Uhl Skrivanova - 2014.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SCAN - Zamecnikova Blanka - oponent - Slavik - 2014.pdf | Posudek oponenta práce | 1,78 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Zamecnikova Blanka 2014.pdf | Průběh obhajoby práce | 430,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13140
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.