Název: Klamání spotřebitele
Další názvy: Consumer deception
Autoři: Kodetová, Denisa
Vedoucí práce/školitel: Jarý, Čestmír
Oponent: Nový, Miloš
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13406
Klíčová slova: tržní selhání;cíle spotřebitele;nedokonalá konkurence;nedokonalé informace;spotřebitel;potraviny
Klíčová slova v dalším jazyce: market failures;consumer targets;imperfect competition;imperfect information;consumer;food
Abstrakt: Práce je zaměřena na popis klamání spotřebitele v potravinářském průmyslu. Jak nepřesné a zavádějící informace mohou dokonale oklamat spotřebitele na trhu nedokonalé konkurence.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on description of consumers deception in the food industry. Inaccurate and misleading information can completely deceive consumers, when imperfect competition is on the market.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp konecna prece.pdfPlný text práce377,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kodetova D. - V.pdfPosudek vedoucího práce610,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kodetova D. - O.PDFPosudek oponenta práce803,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kodetova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce217,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13406

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.