Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorDrábková, Denisa
dc.contributor.refereePavlák, Miroslav
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:56Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:56Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier59535
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13425
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat proces nákupu a prodeje ve vybraném podniku, definovat hlavní problémy v těchto oblastech a navrhnout možná zlepšení. V první kapitole je popsán podnik OSIFORME s r.o., jeho stručná historie a hospodářské výsledky. V následujících dvou kapitolách jsou rozebírány jednotlivé oblasti nákup a prodej. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány hlavní problémy v oblasti nákupu a prodeje a navržena možná opatření na zlepšení. V závěru práce je shrnutí získaných poznatků z praktické i teoretické části a návrhů na vylepšení v oblasti nákupu, prodeje v podniku.cs
dc.format57 s. (68 717 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectanalýzacs
dc.titleEfektivní nákup a prodej podnikucs
dc.title.alternativeEffective purchase and sale of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe role of this Bachelor thesis is to characterize and analyse the process of purchase and sal in the selected company, define the main problems in these areas and to propose possible improvements. In the first chapter is described OSIFORME. s r.o., its brief history and economic results. In the following two chapters are analysed each area the purchase and sale. In the fourth chapter are analysed the main problems in the area of the purchase and sale and proposed possible measures for improvement. At the conclusion of the work is a summary of lessons learned from practical and theoretical part and proposals for improvements in the area of the purchase, sale and cooperation in the company.en
dc.subject.translatedpurchasingen
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedefficiencyen
dc.subject.translatedanalysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_20140418.pdfPlný text práce4,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabkova D. - V.PDFPosudek vedoucího práce545,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabkova D. - O.PDFPosudek oponenta práce592,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabkova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce229,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.