Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorRytířová, Karolína
dc.contributor.refereePavlák, Miroslav
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:56Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:56Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier59536
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13426
dc.description.abstractSamotná bakalářská práce pojednává o procesu nákupu a prodeje ve společnosti GR electronic, spol. s r.o., která se zabývá výrobou vyhřívacích elementů do autosedaček. Práce obsahuje praktickou a teoretickou část, které se navzájem prolínají a tvoří tak celek, který na sebe navazuje. Společnost je v jistém ohledu odlišná od většiny společností, které se vyskytují na území České republiky, na rozdíl od nich spolupracuje se strategickým partnerem. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout opatření, která vyplývají ze slabin tohoto podniku, a dokážou pomoci k efektivnější funkci nákupu a prodeje tak, aby se zlepšila nejen jeho pozice na trhu, ale i technologie, které jsou neodmyslitelnou součástí výroby. První část práce je zaměřena na charakteristiku podniku, jeho historii a finanční analýzu. V části druhé je zprvu charakterizován nákup, faktory, které jej ovlivňují, a nákupní proces; následně je zde praktická část, ve které jsou popisovány kroky nákupního procesu ve společnosti GR electronic, spol. s r.o. Třetí část obsahuje podrobnější popis procesu prodeje, zákazníků a plánů produkce ve zkoumaném podniku. Čtvrtá kapitola se zabývá výčtem silných a slabých stránek podniku jak na straně nákupu, tak na straně prodeje. V páté kapitole navazující na předešlou jsou popsány jisté návrhy, které by mohly společnosti GR electronic, s. r.o. pomoci k vyšší efektivitě při nákupu a prodeji.cs
dc.format62 s. (70 333 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectproces prodejecs
dc.subjectstrategický partnercs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.titleEfektivní nákup a prodej podnikucs
dc.title.alternativeEffective purchase and sale of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor theses deals with the purchasing and sail process in the GR electronic company producing the heating elements for car seats. The theses contains two interrelated inosculating practical and theoretical parts creating a complex unit. In some respects, the company is different from the most of companies in the Czech Republic; unlike them, cooperates with strategic partners. The goal of this bachelor theses is proposing provisions resulting from the company weaknesses enabling the company to reach a higher effectiveness of the purchasing and the sail to improve its position not only on the market, but even technology that is inseparable part of production. The first part of theses is focused on characterization of company, its history and financial analysis. In the second part, the purchasing is characterized and the factors influenced them, further, the practical part describing the purchase-process proceeding in the GR electronic company follows. The third part contains more detailed description of the sail processes, customers and the production plan of researched company. The fourth chapter deals with company weaknesses and strong points of both purchasing and sail. In the fifth chapter follow-up to previous chapter, the proposals enabling the GR electronic company to reach a higher effectiveness of the purchasing and the sail are described.en
dc.subject.translatedpurchasingen
dc.subject.translatedsail processen
dc.subject.translatedstrategic partnersen
dc.subject.translatedcustomersen
dc.subject.translatedfinancial analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_RYTIROVA.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rytirova K. - V.PDFPosudek vedoucího práce536,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rytirova K. - O.PDFPosudek oponenta práce528,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rytirova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce225,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.