Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krónerová, Eva | |
dc.contributor.advisor | Matějka, Petr | |
dc.contributor.author | Čertík, Josef | |
dc.contributor.referee | Rašpl, Radovan | |
dc.date.accepted | 2014-06-17 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:30Z | |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:30Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-23 | |
dc.identifier | 60001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13583 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce obsahuje návrh čelní jednostupňové rychloběžné převodovky s návrhem modifikace ozubení a výpočtem ztrát výkonu. Dále pak popis druhů modifikací ozubení a kontaktní analýzu pro zjištění teplot v zubovém záběru. | cs |
dc.format | 52 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60001 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rychloběžná převodovka | cs |
dc.subject | evolventní ozubení | cs |
dc.subject | ozubené kolo | cs |
dc.subject | modifikace ozubení | cs |
dc.subject | zubový kontakt | cs |
dc.subject | kontaktní analýza | cs |
dc.subject | teplotní zatížení | cs |
dc.subject | teplotní deformace | cs |
dc.subject | ztráta výkonu | cs |
dc.subject | hřídel | cs |
dc.subject | hydrodynamické ložisko | cs |
dc.title | Návrh modifikací ozubení rychloběžných převodovek | cs |
dc.title.alternative | Design of gearing modifications for high-speed gear units | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis contains design of frontal single-stage high-speed gearbox with the gearing modifications proposal and power losses calculation. Description of the gearing modifications types and contact analysis to find out temperatures in tooth contact is the next part. | en |
dc.subject.translated | high-speed gearbox | en |
dc.subject.translated | involute gearing | en |
dc.subject.translated | gearing modification | en |
dc.subject.translated | tooth contact | en |
dc.subject.translated | contact analysis | en |
dc.subject.translated | thermal load | en |
dc.subject.translated | thermal deformation | en |
dc.subject.translated | power losses | en |
dc.subject.translated | shaft | en |
dc.subject.translated | hydrodynamic bearings | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace CERTIK Josef 2014.pdf | Plný text práce | 40,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Certik.pdf | Posudek vedoucího práce | 945,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Certik.pdf | Posudek oponenta práce | 877,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Certik.pdf | Průběh obhajoby práce | 303,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13583
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.