Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRůžička, Michal
dc.contributor.authorFedelešová, Kristýna
dc.contributor.refereeKobes, Tomáš
dc.date.accepted2014-06-02
dc.date.accessioned2015-03-25T09:37:12Z-
dc.date.available2013-06-04cs
dc.date.available2015-03-25T09:37:12Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier56684
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13677
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na problematiku reklamní kampaně propagující očkování proti rakovině děložního čípku. Konkrétně se zabývá tím, jakým způsobem tato kampaň využívá skrytou individualizující (bio)moc a zda tato (bio)moc může ovlivňovat jedince, aniž by si to on sám uvědomoval. Výzkum se skládá ze dvou částí: jednak z polostrukturovaných rozhovorů s dvaceti ženami - matkami, které nechaly svoji dceru touto vakcínou naočkovat, jednak z kvalitativní obsahové analýzy reklamních spotů a obrazových materiálů, které kampaň také doprovázely.cs
dc.format70 s. (109 998 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmoccs
dc.subjectbiomoccs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectočkovánícs
dc.subjectrakovina děložního čípkucs
dc.titleKampaň na očkování proti rakovině děložního čípku: praktiky biomoci a navozování strachu v praxi.cs
dc.title.alternativeThe Campaign for Vaccination against Cervical Cancer: Biopower Practices and Creating of Fear in Practice.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the problematics of advertisement campaign which promotes vaccination againts cervical cancer. Specifically, the thesis deals with the way how the campaign uses hidden (bio)power and whether this (bio)power can influence individual. The research is composed of two parts: at first from twenty semi-structured interviews with mothers, who let have their daughters vaccinated, at second from qualitative content analysis of commercial spots and pictorial materials, which accompanies the campaign.en
dc.subject.translatedpoweren
dc.subject.translatedbiopoweren
dc.subject.translatedadvertisement campaignen
dc.subject.translatedvaccinationen
dc.subject.translatedcervical canceren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fedelesova_Kristyna_DP.pdfPlný text práce599,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fedelesova_vedouci.docPosudek vedoucího práce46 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Fedelesova_oponent.docPosudek oponenta práce36,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Fedelesova.JPGPrůběh obhajoby práce203,45 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.