Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.authorTomanová, Alena
dc.date.accepted2014-05-23
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:11Z
dc.date.available2012-11-22cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:11Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier54549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13748
dc.description.abstractVe své práci jsem se pokusila zjistit a statisticky zpracovat úroveň psychomotorických a senzomotorických dovedností žáků 1. stupně základní školy praktické. Zabývám se rozvojem senzomotoriky u dětí mladšího školního věku a specifiky práce s mentálně postiženými dětmi. Součástí práce je soubor deseti pracovních námětů vhodných pro rozvoj senzomotorických dovedností základní školy praktické.cs
dc.format83 s. (91 639 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54549-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectsenzomotorikacs
dc.subjectpsychomotorikacs
dc.subjectdovednostics
dc.subjectsenzomotorická schopnostics
dc.subjectpsychomotorická schopnostics
dc.subjectmentální retardacecs
dc.subjectautismuscs
dc.subjectpracovní výchovacs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectpracovní činnostics
dc.subjectspeciální školacs
dc.titleRozvoj senzomotorických dovedností v základní škole praktické a speciálnícs
dc.title.alternativeSensorimotor skills development of the primary school practical and specialen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I tried to find out and statistically elaborate the level of psychomotor and sensorimotor skills of the first grade of primary practical school pupils. I also deal with sensorimotor development of younger school age children and work specifics with mentally disabled children. A part of this work is a set of ten working themes suitable for sensorimotor skills development of the primary school practical.en
dc.subject.translatedmotor skillsen
dc.subject.translatedsensorimotoren
dc.subject.translatedpsychomotoren
dc.subject.translatedskillsen
dc.subject.translatedsensorimotor abilitiesen
dc.subject.translatedpsychomotor abilitiesen
dc.subject.translatedmental disorderen
dc.subject.translatedautismen
dc.subject.translatedworking educationen
dc.subject.translatedschool education systemen
dc.subject.translatedworking activitiesen
dc.subject.translatedspecial schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tomanova DP.pdfPlný text práce13,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomanova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce122,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP - posudek_oponenta_Tomanova.pdfPosudek oponenta práce43,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomanova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce42,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13748

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.