Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Janda, Martin | |
dc.contributor.author | Jirotka, Jan | |
dc.contributor.referee | Streit, Luboš | |
dc.date.accepted | 2014-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:40:00Z | |
dc.date.available | 2013-10-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:40:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-12 | |
dc.identifier | 58446 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13946 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je zaměřena na návrh přestavby stávajícího motorového vozu s elektrickým přenosem výkonu na hybridní pohon. Jejím cílem je, pomocí simulace jízdy vlaku na skutečných tratích, navrhnout ideální typ akumulátorů energie a jejich kapacitu. Věnuje se také souvisejícím úpravám vozu, přínosu takové přestavby a návratnosti investice. Výsledkem by měl být energeticky úspornější a tišší motorový vůz vhodný pro nasazení na různých typech tratí. | cs |
dc.format | 60 s. (9248 slov) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=58446 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hybridní pohon | cs |
dc.subject | motorové vozidlo | cs |
dc.subject | rekuperace | cs |
dc.subject | akumulátor energie | cs |
dc.title | Rozvaha hybridního pohonu pro motorový vůz | cs |
dc.title.alternative | Design of Hybrid Drive for DMU | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra aplikované elektroniky a telekomunikací | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This master thesis is focused on the design of reconstruction of the existing diesel motor unit with electric power transmission to the hybrid drive. Its goal is to simulate train ride on the lines to design the ideal type of energy accumulator and their capacity. Also is related of modifications of the unit, benefits of the reconstruction and return of investment. The result should be more energy efficient and quieter railway vehicle suitable for use on different types of tracks. | en |
dc.subject.translated | hybrid drive | en |
dc.subject.translated | motor vehicle | en |
dc.subject.translated | recuperation | en |
dc.subject.translated | power accumulator | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Jirotka_stag.pdf | Plný text práce | 3,66 MB | Adobe PDF | View/Open |
058446_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 296,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
058446_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 348,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
058446_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 178,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/13946
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.