Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKabourková, Tereza
dc.contributor.authorŘezánková, Markéta
dc.contributor.refereeFluxová, Lucie
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:40:53Z-
dc.date.available2012-06-20cs
dc.date.available2015-03-25T09:40:53Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier54633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14025
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá podporou soběstačnosti u dětí se středně těžkou mentální retardací. Práce je rozdělena na teoretickou část zaměřující se na klasifikaci, etiologii a diagnostiku mentální retardace. Popisuje motorický vývoj u dětí bez zdravotního postižení. Praktická část se zabývá rozdílností schopností jedinců v jednotlivých skupinách a i rozdílností obou skupin. Na konci autorka srovnává názory a výsledky s jinými autory.cs
dc.format45 s. (55 417 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectergoterapiecs
dc.subjectmentální retardacecs
dc.subjectsoběstačnostcs
dc.subjectetiologiecs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectklasifikacecs
dc.subjectaugmentivní a alternativní komunikacecs
dc.titlePodpora soběstačnosti u středně těžké mentální retardace dětí školního věkucs
dc.title.alternativeSelf-sufficiency support at school children with medium mental retardationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.description.departmentKatedra fyzioterapie a ergoterapiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the support of self-sufficiency in children with moderate mental retardation. The work is divided into a theoretical part focused on the classification, etiology and diagnosis of mental retardation. Describes how motor development in children with moderate mental retardation and children without disabilities. The practical part deals with the diversity of skills of individuals in each group, and even differences between the groups. At the end the author compares the ideas and results with other authors.en
dc.subject.translatedoccupational therapyen
dc.subject.translatedmental retardationen
dc.subject.translatedself- sufficiencien
dc.subject.translatedetiologyen
dc.subject.translateddiagnosisen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedaugmentative and alternative communicationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PODPORA SOBESTACNOSTI U STREDNE TEZKE MENTALNI RETARDACE VE SKOLNIM VEKU.pdfPlný text práce696,08 kBAdobe PDFView/Open
Rezankova Marketa - posudek vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce111,01 kBAdobe PDFView/Open
Rezankova Marketa - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce90,1 kBAdobe PDFView/Open
Obhajoba - Rezankova.pdfPrůběh obhajoby práce73,95 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14025

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.