Název: | Cvičení z českého jazyka s využitím informačních a komunikačních technologií |
Další názvy: | Using information and communication technologies in the exercises of Czech language |
Autoři: | Gondová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Vejvodová, Jana |
Oponent: | Rohlíková, Lucie |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14183 |
Klíčová slova: | jazyková cvičení;informační a komunikační technologie;interaktivní tabule;výukové programy;tablety;aplikace;internet;hot potatoes;žák;učitel;vyučování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | language exercises;Information and communication technology;interactive whiteboard;tutorials;tablets;application;internet;hot potatoes;pupil;teacher;teaching |
Abstrakt: | Tato diplomová práce je zaměřena na možnosti, které poskytují informační a komunikační technologie pro tvorbu různých typů jazykových cvičení. Výzkum byl zaměřen na ověření didaktické účinnosti různých typů jazykových cvičení s využitím informačních a komunikačních technologií. Dále práce obsahuje soubor různých typů jazykových cvičení vytvořených v aplikaci SMART Notebook využitelných na interaktivní tabuli i na tabletech iPad. Z výsledků výzkumného šetření vyplynulo, že různé typy jazykových cvičení s využitím informačních a komunikačních technologií jsou vysoce účinné za předpokladu, že žák bude dobře motivován, a především, že předložená cvičení nebudou obsahovat odborné, ani věcné chyby. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis is focused on the opportunities provided by information and communication technologies for the production of various types of language exercises. The research was aimed at verifying the educational effectiveness of various types of language exercises using information and communication technologies. The thesis also includes a set of different types of language exercises created in Smart Notebook usable on the interactive white board and also iPad. The results of the research showed that different types of language exercises using information and communication technologies are highly effective, provided that the student will be well motivated and mainly, that the present exercise will not include technical or factual errors. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Petra Gondova konecna verze ++.pdf | Plný text práce | 8,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
gondova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 37,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
gondova_rohlikova.pdf | Posudek oponenta práce | 2,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
gondova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 74,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14183
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.