Title: Využití e-learningu ve vzdělávání úředníků samosprávy ČR
Other Titles: Using e-learning for education of officials in the Self-goverment of the Czech Republic
Authors: Hývlová, Tereza
Advisor: Filipi, Zbyněk
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14507
Keywords: e-learning;anketní šetření;samospráva;LCMS;distanční vzdělávání;e-kurz
Keywords in different language: e-learning;questionnaire survey;selfgovernment;LCMS;distance learning;e-course
Abstract: Bakalářská práce se zabývá e-learningem. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, jeho využití i v jiných formách vzdělávání, historie e-learningu a jeho výhody a nevýhody. Je charakterizováno vzdělávání úředníků podle zákona. V praktické části je popsáno anketní šetření, jehož hlavním cílem bylo zjištění stavu využití e-learningu na úřadech samosprávních celků v České republice.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with e-learning. In the theoretical part explaining the basic concepts of e-learning and its use in other forms of education, the history of e-learning and its advantages and disadvantages. In this work I describe Education officials under the law. The practical part describes the questionnaire survey, whose main objective was to determine the status of e-learning offices local government units in the Czech Republic.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hyvlova_bakalarska_prace.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFView/Open
BP_Hyvlova_hodnoceni_vedouci_Filipi_1408.pdfPosudek vedoucího práce123,8 kBAdobe PDFView/Open
hyvlova.pdfPosudek oponenta práce604,79 kBAdobe PDFView/Open
Hyvlova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce38,53 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14507

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.