Název: Využití e-learningu ve vzdělávání úředníků samosprávy ČR
Další názvy: Using e-learning for education of officials in the Self-goverment of the Czech Republic
Autoři: Hývlová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Filipi, Zbyněk
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14507
Klíčová slova: e-learning;anketní šetření;samospráva;LCMS;distanční vzdělávání;e-kurz
Klíčová slova v dalším jazyce: e-learning;questionnaire survey;selfgovernment;LCMS;distance learning;e-course
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá e-learningem. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, jeho využití i v jiných formách vzdělávání, historie e-learningu a jeho výhody a nevýhody. Je charakterizováno vzdělávání úředníků podle zákona. V praktické části je popsáno anketní šetření, jehož hlavním cílem bylo zjištění stavu využití e-learningu na úřadech samosprávních celků v České republice.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with e-learning. In the theoretical part explaining the basic concepts of e-learning and its use in other forms of education, the history of e-learning and its advantages and disadvantages. In this work I describe Education officials under the law. The practical part describes the questionnaire survey, whose main objective was to determine the status of e-learning offices local government units in the Czech Republic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hyvlova_bakalarska_prace.pdfPlný text práce2,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Hyvlova_hodnoceni_vedouci_Filipi_1408.pdfPosudek vedoucího práce123,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hyvlova.pdfPosudek oponenta práce604,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hyvlova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce38,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14507

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.