Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorTomášková, Pavla
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:23Z
dc.date.available2011-12-18cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-07
dc.identifier49255
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15340
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o současném stavu výuky hodin anglické konverzace na 2. stupni ZŠ v České republice. Zaměřuje se zejména na obsah a cíle hodin anglické konverzace a okrajově se také zabývá jejich organizací. V teoretické části je nejdříve detailně popsána konverzace, poté se práce zabývá možnými cíli výuky hodin konverzace. Dále je uvedeno, jakých konverzačních schopností by žáci 9. tříd měli dosáhnout podle Společného evropského referenčního rámce, a jaké jsou očekávané výstupy žáků podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky výzkumu provedeného jak prostřednictvím vyplnění dotazníků učiteli anglické konverzace na školách po celé České republice, tak i osobním interview s vyučujícím hodin anglické konverzace na 14. ZŠ v Plzni. Výsledky průzkumu jsou rozděleny do třech základních celků, jež se zaměřují na organizaci, cíle a náplň hodin anglické konverzace. Na základě průzkumu se ukázalo, že hodiny konverzace poskytují jedinečnou možnost k procvičování všech čtyř základních řečových dovedností, rozvíjení celé řady kompetencí, a začleňování zajímavých aktivit, které dokonce mohou pozitivně ovlivnit vztah žáků k anglickému jazyku.cs
dc.format69 s. (120 304 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49255-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonverzacecs
dc.subjecthodiny anglické konverzacecs
dc.subjectcíle výuky anglického jazykacs
dc.subjectkomunikační kompetencecs
dc.subjectkomunikační aktivitycs
dc.subjectkomunikativní přístupcs
dc.subjectSpolečný evropský referenční rámec pro jazykycs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectautentické materiálycs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.titleVýuka hodin anglické konverzace na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeTeaching English Conversation Lessons in Upper Primaryen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the current situation of English conversation lessons in the 8th and 9th grades of primary schools in the Czech Republic. It focuses on two main areas: the content and the goals of the English conversation lesson teaching and, marginally, it deals with the organization of the lessons in the 8th and 9th grades of Upper Primary Education. The theoretical part of this work provides a detailed description of conversation including its functions and its typical features. After this, the potential goals and possible content of English conversation lessons are outlined. Apart from that this thesis reveals how conversation is depicted by the Common European Framework of Reference for Languages and what are the expected outcomes of pupils at the end of the 9th grade according to the Framework Education Programme for Basic Education. The second part of this thesis presents the findings of a survey conducted in primary schools around the Czech Republic by means of questionnaires and an interview. Based on the survey results it is concluded that English conversation lessons provide a unique chance for practising all four language skills, the development of a variety of competences, extending pupils' vocabulary knowledge, and incorporating engaging activities which might positively influence pupils' attitude to learning English.en
dc.title.otherVýuka hodin anglické konverzace na 2.stupni ZŠcs
dc.subject.translatedconversationen
dc.subject.translatedenglish conversation lessonsen
dc.subject.translatedgoals of communicative language teachingen
dc.subject.translatedcommunicative competenceen
dc.subject.translatedCommon european framework for languagesen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedauthentic materialsen
dc.subject.translatedkey competenciesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace, Vyuka hodin anglicke konverzace na 2. stupni ZS, Pavla Tomaskova.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomaskova P. V.pdfPosudek vedoucího práce824,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomaskova P. O.pdfPosudek oponenta práce660,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomaskova P. P.pdfPrůběh obhajoby práce320,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15340

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.