Název: Comparison of some ray generators for ray tracing volumetric data
Autoři: Šrámek, Miloš
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1995, vol. 3, no. 1-2, p. 466-475.
Datum vydání: 1995
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1995/wscg95.htm
http://hdl.handle.net/11025/16049
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: sledování paprsku;vykreslování;objemová data;algoritmy
Klíčová slova v dalším jazyce: ray tracing;rendering;volume data;algorithms
Abstrakt v dalším jazyce: Ray tracing is a popular technique for rendering not only analytical objects, but also volumetric data, either synthetized or measured. Different techniques for the ray definition by traversal of the voxel space were designed. The first part of the paper is an overview of ray tracing or ray casting algorithms for the volume data. Stress is laid upon exploiting various kinds of speed up techniques. In the second part, we compare some of these approaches in a computer experiment. Further we show that an appropriate choice of background traversal algorithm can significantly shorten computation time of the exact ray-surface intersection point.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 3, number 1-2 (1995)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sramek_95.pdfPlný text1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16049

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.