Název: Uplatnenie pracovných námetov v technickom vzdelávaní v nižšom sekundárnom stupni ZŠ
Další názvy: Using working suggestions in technical education at lover primary school
Autoři: Sojková, Margaréta
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [101-105]. ISBN 978-80-261-0372-1.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html
http://hdl.handle.net/11025/16649
ISBN: 978-80-261-0372-1
Klíčová slova: technické vzdělávání;základní školy;Slovensko;Česká republika;USA
Klíčová slova v dalším jazyce: technical education;primary schools;Slovakia;Czech republic;USA
Abstrakt v dalším jazyce: Publikovaný príspevok čitateľom zdôrazňuje potrebu manuálnych zručností u žiakov základných škôl. Stručne charakterizuje pracovné námety v technickom vzdelávaní ISCED 2 a popisuje požiadavky, ktoré je potrebné rešpektovať pri navrhovaní a tvorbe pracovných námetov. Príspevok následne uvádza uplatnenie pracovných námetov vo vyučovaní na Slovensku, v Českej republike a USA.
Published contribution stresses of the readers the need for manual skills of pupils at primary school. Briefly characterizes the working suggestions in technological education ISCED 2 and describes the requirements that must be respected when designing and making working suggestions. Then Contribution indicated working suggestions in the educationf in Slovakia, the Czech Republic and the USA.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2014
Olympiáda techniky Plzeň 2014

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sojkova_clanek.pdfPlný text188,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16649

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.