Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kohout, Josef | |
dc.contributor.author | Žák, Michal | |
dc.contributor.referee | Čmolík, Ladislav | |
dc.date.accepted | 2015-09-08 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:38:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-01 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:38:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-22 | |
dc.identifier | 63042 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/17875 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá automatickým generováním animační kostry pro humanoidy reprezentované trojúhelníkovými sítěmi. Na základě existujících příbuzných metod byl vytvořen a naimplementován vlastní postup, který byl poté testován na množině vstupních dat, modelů reprezentujících humanoidy. Výsledná animační kostra dodržuje předem danou topologickou strukturu a obsahuje definice omezení volnosti pohybu v jednotlivých kloubech. Kromě samotného generování byla naimplementována také testovací aplikace, ve které uživatel může interaktivně rozhýbat vzniklou kostru a původní model užitím inverzní kinematiky. | cs |
dc.format | 52 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | generování kostry | cs |
dc.subject | inverzní kinematika | cs |
dc.subject | trojúhelníkové sítě | cs |
dc.subject | animační kostra | cs |
dc.subject | humanoidní objekty | cs |
dc.subject | počítačová geometrie | cs |
dc.subject | počítačová grafika | cs |
dc.title | Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi | cs |
dc.title.alternative | Generating Skeleton of Objects Represented by Triangle Meshes | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with automatic generation of animation skeleton for humanoid objects which are represented by triangle meshes. After research focused on existing similar methods, new original method was invented, implemented and afterwards tested on input data set consisted of meshes representing humanoids. Generated animation skeleton keeps desired topological structure and contains movement limits in every joint. In addition to the skeleton generation, we implemented testing application which allows user to animate generated skeleton and original mesh by using inverse kinematics. | en |
dc.subject.translated | skeleton generation | en |
dc.subject.translated | inverse kinematics | en |
dc.subject.translated | triangle meshes | en |
dc.subject.translated | animation skeleton | en |
dc.subject.translated | humanoid objects | en |
dc.subject.translated | computer geometry | en |
dc.subject.translated | computer graphics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova-prace-michal-zak.pdf | Plný text práce | 3,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-A13N0079Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 852,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-A13N0079Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 473,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-A13N0079Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 219,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/17875
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.