Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorRiedlová, Lucie
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:11Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:11Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62938
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18352
dc.description.abstractHlavním výstupem bakalářské práce je návrh efektivní komunikační kampaně pro Techmania Science Center o. p. s. pro rok 2015. K vytvoření plánu komunikační kampaně bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit, zda návštěvníci TSC využívají nových médií při každodenní komunikaci. Za pomoci SWOT analýzy a jednotlivých strategií byla navrhnuta komunikační kampaň, která využívá nových médií. Tato práce může být využita pro potřeby Techmania Science Center o. p. s. a implementaci jednotlivých návrhů komunikační kampaně.cs
dc.format66 s. (89 141 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62938-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectscience centercs
dc.subjecttechmaniacs
dc.titleNávrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová médiacs
dc.title.alternativeCommunication campaign planning for Techmania Science Center for a year 2015 with a focus on new mediaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the bachelor thesis is to demonstrate effective communication campaign for Techmania Science Center o. p. s. for a year 2015. Survey was used for projecting of communication campaign in order to disclose, whether or not new media is being used by visitors of the company on a daily basis. The campaign was projected with a help of SWOT analysis and its strategies, which uses new media. This bachelor thesis can be used by Techmania Science Center o. p. s. for the purpose of implementing individual suggestions.en
dc.subject.translatedcommunication planen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedscience centeren
dc.subject.translatedtechmaniaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Riedlova_K12B0085P.pdfPlný text práce3,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Riedlova_V.pdfPosudek vedoucího práce675,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Riedlova_O.pdfPosudek oponenta práce615,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Riedlova_P.pdfPrůběh obhajoby práce208,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18352

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.