Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorŠafrová, Jana
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:21Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:21Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18372
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na marketingové aktivity vybraného podniku zaměřujícího se na výrobu, prodej a poskytování služeb související s komíny a vzduchotechnikou. Teoretická část obsahuje stručné vymezení základních pojmů a teoretická východiska jsou zaměřena na marketing a jeho vybrané nástroje, a to marketingový mix a SWOT analýza. Praktická část se skládá z představení vybraného podniku, sestavení marketingového mixu a zpracování SWOT analýzy za účelem navržení zlepšujících opatření.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybraného podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the marketing activities of a company specialising in manufacturing, sales and services related to chimneys and air conditioning. The theoretical part contains a brief description of the basic terms. The theoretical background deals with marketing and a range of tools including marketing mix and SWOT analysis. The practical part consists of a company presentation followed by the setup of the marketing mix and a discussion of the SWOT analysis results with the objective to propose improvement measures.en
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedswot analysisen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Jana Safrova_K14B0117P.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Safrova_V.pdfPosudek vedoucího práce839,92 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Safrova_O.pdfPosudek oponenta práce774,62 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Safrova_P.pdfPrůběh obhajoby práce226,8 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18372

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.