Název: Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Další názvy: Interactive marketing as a tool of customer rerlationship management in banking
Autoři: Hryb, Volha
Vedoucí práce/školitel: Hommerová, Dita
Oponent: Králová, Lenka
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18386
Klíčová slova: interaktivní marketing;interaktivita;digitální technologie;sociální média;e-crm;zákazník;databáze;informační systém;internet;přímý marketing;bankovní služba;bankovní produkt;bankovní marketing;distribuční kanály;internetové bankovnictví;komunikace;ochrana osobních údajů.
Klíčová slova v dalším jazyce: interactive marketing;interactivity;digital technologies;social media;e-crm;customer;database;information system;internet;direct marketing;banking services;banking product;banking marketing;distribution channels;internet banking;communication;protection of personal data.
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou interaktivního marketingu v bankovnictví. Práce popisuje, jak digitální technologie ovlivňují rozvoj interaktivního marketingu. Budou charakterizované zvláštnosti interaktivního marketingu v bankovním oboru: od jejích základních specifikací k současným trendům. Tato práce je zaměřena na analýzu české legislativy v oblasti ochrany osobních zákaznických údajů a bezpečnosti dat. Praktická část uvádí kvalitativní analýzu a hodnocení stavu interaktivního marketingu u vybraných bank. Cílem práce je vypracovat praktické návrhy na uplatnění interaktivního marketingu v českých bankách a doporučit vhodné nástroje efektivního řízení vtahů se zákazníky.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with interactive marketing banking problems. It is described, how digital technology influenced interactive marketing development, the particularities of interactive marketing in banking field are characterised: from its specific to modern trends, there is also a focus in written paper on czech legislation in personal data protection and customer security field. The practical part presents a qualitative data analysis and evaluation of interactive marketing in selected banks. The aim is to suggest improvements for the banks in the field of interactive marketing and recommendation of proper tools for effective customer relationship management.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VHryb_Diplomova prace.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hryb_V.pdfPosudek vedoucího práce701,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hryb_O.pdfPosudek oponenta práce881,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hryb_P.pdfPrůběh obhajoby práce218,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18386

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.