Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorBárta, Ondřej
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2015-06-03
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:34Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:34Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18389
dc.description.abstractHlavním cílem předložené diplomové práce je popsat současný stav internetového obchodu (e-commerce) v ČR a ve světě a nastupující trendy v této oblasti. Vybráno bylo šest hlavních trendů, které se budou nejvíce podílet na zvyšování obratu elektronického obchodu v České republice, a to multi-channel, omni-channel, mobilní nákupy a platby, social commerce, big data, gamifikace, rozšířená realita. Současně se práce snaží odpovědět na otázku, jaký je postoj části české internetové populace na tyto trendy, analyzuje jejich nákupní chování na internetu a formuluje závěry. V těchto závěrech je také provedeno porovnání s různými studiemi a výzkumy renomovaných agentur. Základem pro zjištění postojů, analýzu chování a formulování závěrů bylo dotazníkové šetření.cs
dc.format110 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-businesscs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectb2ccs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectc2ccs
dc.subjectm-commercecs
dc.subjectp2pcs
dc.subjectelektronické podnikánícs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmulti-channelcs
dc.subjectomni-channelcs
dc.subjectmobilní nákupy a platbycs
dc.subjectsocial commercecs
dc.subjectbig datacs
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectrozšířená realitacs
dc.titleInternetový obchod v ČRcs
dc.title.alternativeE-commerce in Czech Republicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the presented thesis is to describe the current status of e-commerce in the Czech Republic and in the world. There were selected six main trends which will be the most participated on the growth of e-commerce in the Czech Republic namely multi-channel, omni-channel, mobile shopping and payments, social commerce, big data, gamification, augmanted reality. At the same time the thesis tries to answer a question about attitude of the Czech Internet population on these trends, analyzing their purchasing behavior on the Internet and define conclusions. In these conclusion there is also a comparison with different studies and researches of reputable agencies. Base for finding attitudes, analysing of behaviour and formulation of conclusions was questionnaire survey.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-businessen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedtrendsen
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedc2cen
dc.subject.translatedm-commerceen
dc.subject.translatedp2pen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedmulti-channelen
dc.subject.translatedomni-channelen
dc.subject.translatedmobile shopping and paymentsen
dc.subject.translatedsocial commerceen
dc.subject.translatedbig dataen
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatedaugmanted realityen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barta_Ondrej_DP.pdfPlný text práce3,46 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Barta_V.pdfPosudek vedoucího práce688,73 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Barta_O.pdfPosudek oponenta práce887,03 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Barta_P.pdfPrůběh obhajoby práce161,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18389

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.